Bangkok chiang mai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maries Hunck - WaarBenJij.nu Bangkok chiang mai - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maries Hunck - WaarBenJij.nu

Bangkok chiang mai

Door: Maries

Blijf op de hoogte en volg Maries

02 Maart 2018 | Nederland, Amsterdam

Sawadee !
Gister om 18.10 de trein genomen naar Chiang mai. Tickets moesten vlakbij het station van bangkok opgehaald worden . Goed dat ik n levensverzekering heb ! N groot. Erkeersplein moeten oversteken en zebrapaden daar doen ze niet aan dus op goed geluk en rennen ! Nica daar gelaten met de koffers en had gelukkig prive bewaking van de ijsco man . Daarna de trein in en om 20.00uur werd het bed opgemaakt . Buiten het feit dat het bed keihard was toch heerlijk geslapen . Om 7.15 uur waren we in chiang mae en gelijk een prive chauffeur geregeld voor de komende dagen .vandaag heeft hij ons naar het hotel gebracht , daarna naar de stad en weer opgehaald , kostte 300 bath ( 7,40)en morgen staat hij ons om 8 uur bij het hotel op te wachten.
We hebben toevallig een tempeldienst meegemaakt ga kijken of ik foto’s bij kan voegen . Nu snel smeren want lig te verknetteren bij t zwembad kus van ons xx

• 02 Maart 2018 - 07:55

Amanda:

groetjes uit Nootdorp wij zitten te verkleunen en van de kou :) xxx

• 02 Maart 2018 - 08:33

Lida:

Klinkt goed, maar ook hectisch! 8 uur staat de chauffeur klaar??? Jullie hebben vakantie toch??

• 02 Maart 2018 - 08:36

Pon:

Hej lieve stoere meiden!! Klinkt heerlijk en leuk. En ik lach om je oversteek verhaal. Krijg er heimwee van en vind het geweldig dat he daar nog zo houtje touwtje gaat. Geniet van jullie privétoer!

Liefs Pon XXX