Boottocht naar the blue lagoon en monkey island 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maries Hunck - WaarBenJij.nu Boottocht naar the blue lagoon en monkey island 2 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Maries Hunck - WaarBenJij.nu

Boottocht naar the blue lagoon en monkey island 2

Door: Maries

Blijf op de hoogte en volg Maries

07 Maart 2018 | Nederland, Amsterdam

Boot tocht vervolg

In de morgen zijn we gaan snorkelen , althans nica , ik stak de dievenmoord dus ben verder gaan kijken vanaf de boot . Daarna op weg naar the blue lagoon . Via steile trappen iedere keer iets hoger en steeds borden met het emergency nummer haha als je hartje dit niet trekt kan niemand je redden hoor . Het uitzicht was adembenemend mooi zie foto’s van gister . Aan boord lekker gegeten veel vers fruit en n thaise maaltijd waarvan de vlammen uit onze oren kwamen ... dan maar kip ala kentucky .
Daarna door naar monkey island een hele hoge berg verdeeld in 6 rustpunten waarvan je schitterende foto’s kon maken maar jezus ..... zwaaaaar , bij het eerste plateau hijgend als een paard en zwetend als een otter hihi vandaar t shirt aan goede schoenen en fles water mee , nou begrijp ik t maar he , ook naar thailand gekomen om iets achter te laten en te weten dat alles lukt als je maar wilt ! Dus doorlopen met dat luie lichaam en doen

• 07 Maart 2018 - 14:54

Lida:

Wat een waanzinnige dingen maken jullie mee! Jullie zijn echt in het paradijs terecht gekomen!!

• 07 Maart 2018 - 18:00

Pon:

Heeerlijk! Ik heb de foto’s op FB gezien vandaag... hállo Paradijs!

• 07 Maart 2018 - 18:50

Therress:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen en wat fijn dat jullie zo genieten , maar dat kan ook niet anders , want de foto's zijn geweldig !